Από την έντυπη έκδοση
Ικανοποιητική, τηρουμένων βεβαίως των αναλογιών, θεωρείται η πορεία των μεγάλων εμπορικών κέντρων της χώρας το 2014, αν και, όπως σημειώνουν στελέχη των διαχειριστριών εταιρειών, ο Δεκέμβριος, μήνας πολιτικών εξελίξεων, φρέναρε κάπως την αγοραστική κίνηση.
Η θετική διαφοροποίηση της δραστηριότητας των εμπορικών κέντρων από την υπόλοιπη αγορά λιανικής συνεχίζεται καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό, ενώ οι έμποροι λιανικής έχουν υποστήριξη σε ενέργειες marketing και επικοινωνίας οργανωμένα από τις διαχειρίστριες εταιρείες.
ΤΕΤΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗ - [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».