ΕΖΑ: Μετά την μπίρα, στην παραγωγή αναψυκτικών

Επένδυση 5,5 εκατ. ευρώ με στόχο τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων, τις συνέργειες και την εξωστρέφεια
Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015 12:16
UPD:12:17
Eurokinissi/ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ

Από την έντυπη έκδοση

Την είσοδο στην παραγωγή αναψυκτικών με βύνη, συμβατικών αναψυκτικών ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό της οργανωμένης λιανικής και διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας στην μπίρα, περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της ΕZΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία για φέτος.

Η ολοκλήρωση της επένδυσης ύψους 5,5 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει την αναβάθμιση της υφιστάμενης μονάδας με νέες γραμμές παραγωγής και του εκσυγχρονισμού του εξοπλισμού, δίνει τη δυνατότητα τετραπλασιασμού της παραγωγικής δυναμικής της ζυθοποιίας, που σήμερα κυμαίνεται στα 20 εκατ. λίτρα, ανοίγοντας ταυτόχρονα τον δρόμο για την επέκταση των δραστηριοτήτων σε νέες κατηγορίες.

Στη χρηματοδότηση της επένδυσης, πέρα από την ίδια συμμετοχή, περιλαμβάνονται και κεφάλαια με την εγγύηση του γερμανικού Δημοσίου, καθώς η ΕZA αξιοποίησε τη δυνατότητα που παρέχει σε επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα ο Οργανισμός Εξαγωγικών Πιστώσεων Euler Hermes. H μετατροπή της ζυθοποιίας σε beverage operator αποσκοπεί στη διεύρυνση του πελατειακού χαρτοφυλακίου, αλλά κυρίως στην επίτευξη στρατηγικών συνεργειών.

Οπως αναφέρει μιλώντας στη «Ν» ο πρόεδρος της εταιρείας Αθ. Συριανός, «η ανάπτυξη συνεργειών κινείται κυρίως στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της εξωστρέφειας, που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της ΕZΑ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ζυθοποιίας, η αποκλιμάκωση του κόστους ενέργειας εξαιτίας των διεθνών εξελίξεων ευνοεί τις εγχώριες επιχειρήσεις, που εκμεταλλευόμενες τη συγκυρία δύναται να μειώσουν την ψαλίδα τιμών έναντι των διεθνών ανταγωνιστών τους.

Παράλληλα, ο ίδιος εκτιμά ότι και μέσω των συνεργειών μπορούν να επιτευχθούν σημαντικές οικονομίες κλίμακας, που θα βελτιώσουν την κοστολογική θέση των εγχώριων επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές. Σε επίπεδο εξαγωγών τα σήματα της ζυθοποιίας Αταλάντης διατίθενται σε Ολλανδία, Γερμανία, Κύπρο, Ισραήλ. Μάλτα και σε χώρες των Βαλκανίων. Στους στόχους για το επόμενο διάστημα βρίσκονται οι αγορές της Μέσης Ανατολής.

Στην εγχώρια αγορά η εταιρεία έχει δώσει έμφαση στη συσκευασία «βαρέλι» για το κανάλι της εστίασης, συνεργαζόμενη σε περισσότερα από 2.500 τελικά σημεία. Στα σήματα συγκαταλέγονται η Pils Hellas και η Berlin, η μπίρα Blue Island, η ζ, ενώ στα διεθνή σήματα οι Bavaria, Krombacher, Arcobrau, Augustijn και Gulden Draak.

Οσον αφορά την πορεία της περσινής χρήσης, ο τζίρος της ΕZΑ διατηρήθηκε σε περίπου 17,5 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι στη μετοχική σύνθεση της ΕΖΑ περιλαμβάνεται η επενδυτική εταιρεία του Δ. Δασκαλόπουλου Damma Holdings με ποσοστό 33,9%.

ΔΑΝΑΗ ΑΛΕΞΑΚΗ - [email protected]



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα