Από την έντυπη έκδοση
Οι γυναίκες αποφασίζουν για τις περισσότερες αγορές του νοικοκυριού, έχουν κυρίαρχη γνώμη ακόμη και για κατηγορίες προϊόντων που δεν απευθύνονται παραδοσιακά σε αυτές -όπως είναι τα τραπεζικά προϊόντα (78%), η ασφάλεια (73%), το αυτοκίνητο (64%), ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος (71%)-, επιπλέον δημιουργούν word of mouth και άρα έχουν τη δύναμη να διαμορφώνουν το μέλλον των μαρκών.
Το συμπέρασμα αυτό υποστηρίζει μια νέα μελέτη της IPG Mediabrands, που διερευνά πώς λειτουργεί η Ελληνίδα ως προς την καριέρα, την οικογένεια, την ισορροπία επαγγελματικής/προσωπικής ζωής, τις καταναλωτικές τάσεις αλλά και την επικοινωνία.
Η μελέτη Greek Women Beyond Demographics, που αναλύει τρεις βασικές ομάδες γυναικών ηλικίας από 25 έως 64 ετών, αποκαλύπτει επίσης πως οι ρόλοι της Ελληνίδας σήμερα εξελίσσονται διαφορετικά από γενιά σε γενιά.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»