Τον τίτλο του πλέον πολύτιμου brand στον κόσμο κατέκτησε η Google, υποσκελίζοντας την Apple, η οποία φιγούραρε επί χρόνια στην κορυφή της σχετικής λίστας.
Σύμφωνα με έρευνα της Millward Brown, η αξία του εμπορικού σήματος του διαδικτυακού κολοσσού αυξήθηκε κατά 40% στα 159 δισ. δολάρια, ενώ της κατασκευάστριας του iPhone υποχώρησε κατά 20% στα 148 δισ. δολάρια.
Η κυριαρχία του τεχνολογικού κλάδου είναι απόλυτη, καθώς στις επόμενες δύο θέσεις, συναντάμε τις IBM και Microsoft. Η αξία του συνόλου των τεχνολογικών σημάτων ανήλθε σε 841,5 δισ. δολάρια.