Η Google το πολυτιμότερο brand παγκοσμίως

Πέμπτη, 22 Μαΐου 2014 12:50
UPD:13:00
REUTERS/CHRISTIAN HARTMANN

Σύμφωνα με έρευνα της Millward Brown, η αξία του εμπορικού σήματος του διαδικτυακού κολοσσού αυξήθηκε κατά 40% στα 159 δισ. δολάρια, ενώ της κατασκευάστριας του iPhone υποχώρησε κατά 20% στα 148 δισ. δολάρια.

Τον τίτλο του πλέον πολύτιμου brand στον κόσμο κατέκτησε η Google, υποσκελίζοντας την Apple, η οποία φιγούραρε επί χρόνια στην κορυφή της σχετικής λίστας.

Σύμφωνα με έρευνα της Millward Brown, η αξία του εμπορικού σήματος του διαδικτυακού κολοσσού αυξήθηκε κατά 40% στα 159 δισ. δολάρια, ενώ της κατασκευάστριας του iPhone υποχώρησε κατά 20% στα 148 δισ. δολάρια.

Η κυριαρχία του τεχνολογικού κλάδου είναι απόλυτη, καθώς στις επόμενες δύο θέσεις, συναντάμε τις IBM και Microsoft. Η αξία του συνόλου των τεχνολογικών σημάτων ανήλθε σε 841,5 δισ. δολάρια.
 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα