Η πορεία των ελληνο-κινεζικών σχέσεων έχει μπει σε μια νέα τροχιά, δήλωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας στο συνέδριο με θέμα «Crete Meets China», που συνδιοργάνωσαν η Περιφέρεια Κρήτης και το Ελληνοκινεζικό Επιμελητήριο στο πλαίσιο της έκθεσης «Κρήτη – Η μεγάλη συνάντηση».
Η υπουργός υπογράμμισε ότι όπως η χώρα μας μπορεί να έχει συνοδοιπόρο την Κίνα ώστε να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να επιστρέψει σε ρυθμούς ανάπτυξης, έτσι και η Κίνα μπορεί να βρει στην χώρα μας ευκαιρίες επενδύσεων. «Όπως εμείς επιζητούμε πρόσβαση στην αγορά της Κίνας έτσι και η Κίνα μπορεί να βρεί στην χώρα μας ένα αξιόπιστο δρόμο για συνεργασία με την Ευρώπη», πρόσθεσε.
«Προσκαλούμε τις κινεζικές επιχειρήσεις να επενδύσουν στην νέα προοπτική για την Ελλάδα. Υπάρχουν τόσα ακόμα πράγματα για τα οποία μπορούμε να στοχεύσουμε από κοινού που μπορούν να αποφέρουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και στις δύο πλευρές», επεσήμανε.
Σύμφωνα με την κ Κεφαλογιάνη, η μεγάλη επιχειρηματική και διπλωματική αποστολή υπό τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, είναι απόδειξη του μεγάλου ενδιαφέροντος της χώρας μας για το νέο ρόλο που καλείται και ήδη είναι έτοιμη να διαδραματίσει η Κίνα στο παγκόσμιο οικονομικό στερέωμα.
Ανάμεσα στις χώρες μας, είπε, έχουν αναπτυχθεί ισχυροί δεσμοί φιλίας και οικονομικής συνεργασίας, σχέσεις εμπορικές, επενδυτικές συνεργασίες.
Σε επίπεδο βελτίωσης των συνθηκών ταξιδιού, η υπουργός εκτίμησε ότι μπορούν ακόμη να γίνουν αρκετά και συμπλήρωσε πως η προσπάθεια που έχει ξεκινήσει για την ενεργοποίηση απευθείας πτήσης μεταξύ των δύο χωρών (Αθήνα-Πεκίνο/ή και Σαγκάη) είναι κομβικής σημασίας και «προσδοκούμε όχι μόνο στην κλιμάκωση των δρομολογίων αλλά και στο άνοιγμα νέων συνδέσεων από άλλες εταιρείες».
Ήδη, συνέχισε, διευκολύνουμε τους κινέζους επισκέπτες στις περιηγήσεις τους στην ελληνική επικράτεια, και δρομολογούμε ενέργειες προβολής για την παρουσία και τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας μας στην κινεζική αγορά.
Στόχοι του υπουργείου Τουρισμού είναι η ανάπτυξη μια διαδικτυακής στρατηγικής προσέλκυσης επισκεπτών από την Κίνα, η αύξηση των «ταξιδιών γνωριμίας» με εκπροσώπους της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας, ο συνδυασμός εκδηλώσεων τουριστικού χαρακτήρα με την προώθηση ελληνικών προϊόντων Ονομασίας Προέλευσης καθώς και η κατάρτιση και πληροφόρηση για ταξιδιωτικούς πράκτορες των δύο χωρών, προκειμένου να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς.