Ανθεί η βιομηχανία του labeling στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά

Μελέτη για το ενδεχόμενο δημιουργίας ενιαίου ευρωπαϊκού σήματος - Τι επεσήμαναν οι φορείς
Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2018 11:00
UPD:11:06
INTIME NEWS/ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

Από την έντυπη έκδοση

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Να βάλουν τάξη στη «βιομηχανία» των πιστοποιήσεων των τουριστικών επιχειρήσεων με αναγνωρισμένα σήματα (label) που προωθούν τη βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη στοχεύουν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (Ε.Κ.).

Στο πλαίσιο αυτό η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ε.Κ. συνέταξε μια μελέτη με τίτλο «European Tourism Labeling» σχετική με τη «βιομηχανία» των πιστοποιήσεων στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά.

Η «Γαλάζια Σημαία» για τις ακτές, και το «Siverthistle» για καταλύματα στο Kleinwalsertal της Αυστρίας ήταν οι πρώτες ετικέτες ποιότητας (labels) στον τουρισμό που ξεκίνησαν το 1987-1988, αναφέρει η μελέτη που εστιάζει στην τρέχουσα κατάσταση σχετικά με την ποιότητα και βιωσιμότητα του labeling (σήμανση) στον τουρισμό κλάδο της Ε.Ε.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα