Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2018 11:00

Ανθεί η βιομηχανία του labeling στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά

Να βάλουν τάξη στη «βιομηχανία» των πιστοποιήσεων των τουριστικών επιχειρήσεων με αναγνωρισμένα σήματα (label) που προωθούν τη βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη στοχεύουν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (Ε.Κ.).

Από την έντυπη έκδοση

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Να βάλουν τάξη στη «βιομηχανία» των πιστοποιήσεων των τουριστικών επιχειρήσεων με αναγνωρισμένα σήματα (label) που προωθούν τη βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη στοχεύουν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (Ε.Κ.).

Στο πλαίσιο αυτό η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ε.Κ. συνέταξε μια μελέτη με τίτλο «European Tourism Labeling» σχετική με τη «βιομηχανία» των πιστοποιήσεων στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά.

Η «Γαλάζια Σημαία» για τις ακτές, και το «Siverthistle» για καταλύματα στο Kleinwalsertal της Αυστρίας ήταν οι πρώτες ετικέτες ποιότητας (labels) στον τουρισμό που ξεκίνησαν το 1987-1988, αναφέρει η μελέτη που εστιάζει στην τρέχουσα κατάσταση σχετικά με την ποιότητα και βιωσιμότητα του labeling (σήμανση) στον τουρισμό κλάδο της Ε.Ε.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»