Unilever: Εξαγορά της Alberto Culver έναντι 3,7 δισ. δολ.

Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010 10:14

Σε συμφωνία για την εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Alberto Culver, έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά, συμφώνησε να προχωρήσει η Unilever, ισχυροποιώντας την παρουσία της στην αγορά προϊόντων περιποίησης μαλλιών.

Ειδικότερα, σε σημερινή ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι θα αποκτήσει όλες τις προνομιούχες μετοχές της Alberto Culver προς 37,50 δολάρια ανά μετοχή, αποτιμώντας την αξία της σε περίπου 3,7 δισ. δολάρια.

Το ποσό είναι 33% υψηλότερο σε σχέση με την μέση τιμή της μετοχή της Alberto Culver κατά το τελευταίο 12μηνο.

Η εξαγορά αυτή καθιστά την Unilever τη μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο των προϊόντων conditioner, τη δεύτερη μεγαλύτερη στα σαμπουάν και την τρίτη μεγαλύτερη στα προϊόντα styling, σε παγκόσμιο επίπεδο, επισημαίνει ο ευρωπαϊκός κολοσσός.

Στα εμπορικά σήματα της Alberto Culver συμπεριλαμβάνονται τα TRESemme, Alberto VO5, Nexxus, St. Ives, Simple και Noxzema.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα