Σε συμφωνία για την εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Alberto Culver, έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολ. σε μετρητά, συμφώνησε να προχωρήσει η Unilever, ισχυροποιώντας την παρουσία της στην αγορά προϊόντων περιποίησης μαλλιών.
Σε συμφωνία για την εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Alberto Culver, έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά, συμφώνησε να προχωρήσει η Unilever, ισχυροποιώντας την παρουσία της στην αγορά προϊόντων περιποίησης μαλλιών.
Ειδικότερα, σε σημερινή ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι θα αποκτήσει όλες τις προνομιούχες μετοχές της Alberto Culver προς 37,50 δολάρια ανά μετοχή, αποτιμώντας την αξία της σε περίπου 3,7 δισ. δολάρια.
Το ποσό είναι 33% υψηλότερο σε σχέση με την μέση τιμή της μετοχή της Alberto Culver κατά το τελευταίο 12μηνο.
Η εξαγορά αυτή καθιστά την Unilever τη μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο των προϊόντων conditioner, τη δεύτερη μεγαλύτερη στα σαμπουάν και την τρίτη μεγαλύτερη στα προϊόντα styling, σε παγκόσμιο επίπεδο, επισημαίνει ο ευρωπαϊκός κολοσσός.
Στα εμπορικά σήματα της Alberto Culver συμπεριλαμβάνονται τα TRESemme, Alberto VO5, Nexxus, St. Ives, Simple και Noxzema.