Χωρίς εκδήλωση ενδιαφέροντος για τέσσερις από τις 11 άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε ο σημερινός διαγωνισμός του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας που διεξήχθη στη Μυτιλήνη.
Συγκεκριμένα ρόκειται για τις γραμμές: Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος, Θήρα-Ανάφη-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος, Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και
Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος, οι οποίες θα εξυπηρετούνται για ακόμα τέσσερις μήνες από τις υπάρχουσες συμβάσεις, ενώ το υπουργείο θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό.
Αντίθετα, ενδιαφέρον υπήρξε για τις γραμμές:
Ρόδος-Μεγίστη από την Blue Star Ferries με το πλοίο «Διαγόρας»,
Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου από την εταιρεία «Πρωτόπαππας» με το πλοίο «Χρυσοβαλάντου».
Διαφάνι-Πηγάδια-Καρπάθου από την εταιρεία «Χανιά ΙΙ» με το πλοίο «Ραφαέλλα».
Θηρασιά-Οία-Θήρα από την εταιρεία «Συρίγος Αντώνιος» με το πλοίο «Θηρασιά ΙΙ»
Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος από την εταιρεία «Αιολίς ΝΕ» με το πλοίο «Αιολίς»
Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι από την εταιρεία ΑΝΕ Καλύμνου με το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» και
Θηρασιά-Θήρα από την εταιρεία «Νήσος Θηρασιά» με το πλοίο «Νήσος Θήρας».
πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ