Χωρίς εκδήλωση ενδιαφέροντος για τέσσερις από τις 11 άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε ο σημερινός διαγωνισμός του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας που διεξήχθη στη Μυτιλήνη. Νέο διαγωνισμός για τις τέσσερις γραμμές, οι οποίες για τέσσερις μήνες θα εξυπηρετούνται από τις υπάρχουσες συμβάσεις.
Χωρίς εκδήλωση ενδιαφέροντος για τέσσερις από τις 11 άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε ο σημερινός διαγωνισμός του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας που διεξήχθη στη Μυτιλήνη.
Συγκεκριμένα ρόκειται για τις γραμμές: Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος, Θήρα-Ανάφη-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος, Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και
Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος, οι οποίες θα εξυπηρετούνται για ακόμα τέσσερις μήνες από τις υπάρχουσες συμβάσεις, ενώ το υπουργείο θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό.
Αντίθετα, ενδιαφέρον υπήρξε για τις γραμμές:
Ρόδος-Μεγίστη από την Blue Star Ferries με το πλοίο «Διαγόρας»,
Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου από την εταιρεία «Πρωτόπαππας» με το πλοίο «Χρυσοβαλάντου».
Διαφάνι-Πηγάδια-Καρπάθου από την εταιρεία «Χανιά ΙΙ» με το πλοίο «Ραφαέλλα».
Θηρασιά-Οία-Θήρα από την εταιρεία «Συρίγος Αντώνιος» με το πλοίο «Θηρασιά ΙΙ»
Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος από την εταιρεία «Αιολίς ΝΕ» με το πλοίο «Αιολίς»
Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι από την εταιρεία ΑΝΕ Καλύμνου με το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» και
Θηρασιά-Θήρα από την εταιρεία «Νήσος Θηρασιά» με το πλοίο «Νήσος Θήρας».
πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ