Χειρότερα του αναμενόμενου ήταν τα στοιχεία για τις πωλήσεις της Nestle το πρώτο τρίμηνο του 2015, καθώς ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων βρίσκεται αντιμέτωπος με το εξασθενημένο καταναλωτικό κλίμα στις ανεπτυγμένες αγορές και την αλλαγή προτιμήσεων των πελατών στην Κίνα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε μικρή αύξηση των πωλήσεών της κατά 0,5% στα 20,92 δισ. ελβετικά φράγκα, έναντι πωλήσεων 21,3 δισ. φράγκων που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η Nestle δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για την κερδοφορία του πρώτου τριμήνου.