Χειρότερα του αναμενόμενου ήταν τα στοιχεία για τις πωλήσεις της Nestle το πρώτο τρίμηνο του 2015, καθώς ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων βρίσκεται αντιμέτωπος με το εξασθενημένο καταναλωτικό κλίμα στις ανεπτυγμένες αγορές και την αλλαγή προτιμήσεων των πελατών στην Κίνα.
Χειρότερα του αναμενόμενου ήταν τα στοιχεία για τις πωλήσεις της Nestle το πρώτο τρίμηνο του 2015, καθώς ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων βρίσκεται αντιμέτωπος με το εξασθενημένο καταναλωτικό κλίμα στις ανεπτυγμένες αγορές και την αλλαγή προτιμήσεων των πελατών στην Κίνα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε μικρή αύξηση των πωλήσεών της κατά 0,5% στα 20,92 δισ. ελβετικά φράγκα, έναντι πωλήσεων 21,3 δισ. φράγκων που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η Nestle δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για την κερδοφορία του πρώτου τριμήνου.