Τα σούπερ μάρκετ κερδίζουν πόντους στη διανομή των καλλυντικών

Ο καταναλωτής αναζητεί οικονομικότερες λύσεις - Περιορίζονται τα μερίδια αγοράς των εξειδικευμένων δικτύων
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015 13:33
UPD:13:34
SHUTTERSTOCK

Από την έντυπη έκδοση

Στη σταθεροποίηση του οικονομικού κλίματος προσβλέπουν οι ελληνικές βιομηχανίες καλλυντικών προκειμένου να επενδύσουν στα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και να προωθήσουν πιο δυναμικά τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά, ακολουθώντας την ανοδική τάση των εξαγωγών της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, που αποτελεί το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς - με συνολικές πωλήσεις γύρω στα 75 δισ. ευρώ (Ε.Ε. 28 μαζί με Νορβηγία και Ελβετία) και εξαγωγές σχεδόν 40 δισ. ευρώ.

Η ελληνική αγορά, της οποίας η αξία έφθανε το 1,450 δισ. ευρώ το 2009, έκλεισε το 2014 έχοντας σταθεροποιηθεί στα 950 εκατ. ευρώ μαζί με τις εξαγωγές -σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Αρωμάτων και Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ)- λόγω της ύφεσης και των γεωπολιτικών προβλημάτων.

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Γιαρμενίτη, πρόεδρο του Δ.Σ. του ΠΣΒΑΚ, η βιομηχανία καλλυντικών στην Ελλάδα αναμένει από τη νέα κυβέρνηση στροφή στον ρεαλισμό με νέες στρατηγικές.

ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα