Περισσότερα ελληνικά προϊόντα σε ευρωπαϊκά ράφια

Μεγάλο στοίχημα για τις ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών η κατάκτηση των ξένων σούπερ μάρκετ
Δευτέρα, 02 Μαρτίου 2015 12:53
UPD:12:53
EPA/JUSTIN LANE

Από την έντυπη έκδοση

Nα διπλασιάσει μέσα στην επόμενη πενταετία το μερίδιο των ελληνικών προϊόντων με τα οποία προμηθεύει τα ράφια των ευρωπαϊκών σούπερ μάρκετ στοχεύει ο Σύνδεσμος Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων - Ποτών Εξωτερικού, ο οποίος έδωσε δυναμικό «παρών» στο εκθεσιακό δίδυμο Detrop-Oenos που ολοκληρώθηκε χθες στη ΔΕΘ με σημαντικά βελτιωμένη επισκεψιμότητα.

Ο ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ, που ξεκίνησε τη δραστηριότητά του το 2011, αριθμεί ήδη 67 επιχειρήσεις-μέλη σε 17 κράτη, οι οποίες καταγράφουν ετήσιο τζίρο άνω των 500 εκατ. ευρώ και εφοδιάζουν με ελληνικά προϊόντα (κρασιά, τυριά, κονσέρβες, λάδι, ελιές, γλυκά κ.α.) περίπου 5.000 εστιατόρια, κυρίως στην Ευρώπη και δευτερευόντως σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Νότια Αφρική.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΛΙΔΗΣ - [email protected]

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα