Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015 13:33

Τα σούπερ μάρκετ κερδίζουν πόντους στη διανομή των καλλυντικών

Στη σταθεροποίηση του οικονομικού κλίματος προσβλέπουν οι ελληνικές βιομηχανίες καλλυντικών προκειμένου να επενδύσουν στα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και να προωθήσουν πιο δυναμικά τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά, ακολουθώντας την ανοδική τάση των εξαγωγών της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, που αποτελεί το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς - με συνολικές πωλήσεις γύρω στα 75 δισ. ευρώ (Ε.Ε. 28 μαζί με Νορβηγία και Ελβετία) και εξαγωγές σχεδόν 40 δισ. ευρώ.

Από την έντυπη έκδοση

Στη σταθεροποίηση του οικονομικού κλίματος προσβλέπουν οι ελληνικές βιομηχανίες καλλυντικών προκειμένου να επενδύσουν στα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και να προωθήσουν πιο δυναμικά τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά, ακολουθώντας την ανοδική τάση των εξαγωγών της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, που αποτελεί το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς - με συνολικές πωλήσεις γύρω στα 75 δισ. ευρώ (Ε.Ε. 28 μαζί με Νορβηγία και Ελβετία) και εξαγωγές σχεδόν 40 δισ. ευρώ.

Η ελληνική αγορά, της οποίας η αξία έφθανε το 1,450 δισ. ευρώ το 2009, έκλεισε το 2014 έχοντας σταθεροποιηθεί στα 950 εκατ. ευρώ μαζί με τις εξαγωγές -σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Αρωμάτων και Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ)- λόγω της ύφεσης και των γεωπολιτικών προβλημάτων.

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Γιαρμενίτη, πρόεδρο του Δ.Σ. του ΠΣΒΑΚ, η βιομηχανία καλλυντικών στην Ελλάδα αναμένει από τη νέα κυβέρνηση στροφή στον ρεαλισμό με νέες στρατηγικές.

ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»