ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ το πρώτο εξάμηνο της χρήσης, οι ζημίες της τέταρτης σε μέγεθος εταιρείας ταξιδίων της Ευρώπης, First Choise Holidays Plc, καθώς πούλησε περισσότερα εισιτήρια για μακρινές αποστάσεις, μετά την ανάκαμψη του κλάδου από την συρρίκνωση που γνώρισε εξ αιτίας του πολέμου στο Ιράκ.
Οι ζημίες της εταιρείας, το εξάμηνο που έληξε στις 30 Απριλίου, διαμορφώθηκαν στα 46,3 εκατ. λίρες Αγγλίας (85 εκατ. δολ.) ή εννέα πένες ανά μετοχή, έναντι ζημιών 49,2 εκατ. λιρών ή 9,6 πένες ανά μετοχή, που εμφάνισε πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση. Οι πωλήσεις της First Choise αυξήθηκαν κατά 2,7%, φθάνοντας στα 776,2 εκατ. λίρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό την αύξηση των πωλήσεων πακέτων ταξιδίων για διακοπές, έναντι των αεροπορικών εισιτηρίων, προκειμένου να καταστεί πιο αυτόνομη στην αγορά όπου ανταγωνίζεται την Lastminute.com Plc και την Ebookers Plc. Επίσης θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της μέσω Internet, αυξάνοντας τον αριθμό εκείνων των ανθρώπων, που αποφασίζουν την τελευταία στιγμή για τις διακοπές τους.
Σημειώνεται, ότι, η εταιρεία αύξησε το μέρισμά της για το πρώτο εξάμηνο της χρήσης σε ποσοστό 9,4% και στις 1,75 πένες ανά μετοχή.