ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 17%, σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο, τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής ρολογιών στον κόσμο, Swatch Group AG, καθώς η ανάκαμψη των καταναλωτικών δαπανών στις ΗΠΑ και την Ασία για είδη πολυτελείας, αύξησαν τη ζήτηση για τα ρολόγια, συμπεριλαμβανομένων των Omega και Blancpain.
Τα καθαρά κέρδη αναρριχήθηκαν στα 217 εκατ. ελβετικά φράγκα (171 εκατ. δολ.) έναντι 186 εκατ. ελβετικών φράγκων ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 8,6%, φθάνοντας στο 1,97 δισ. φράγκα.
Η υψηλότερη ζήτηση για ακριβά ρολόγια χειρός, όπως το Seamaster της Omega, αξίας 3.100 ελβετικών φράγκων, βοηθά τη Swatch να κερδίσει μερίδιο αγοράς από τις ανταγωνίστριές της, όπως την Cie Financiere Richemont AG.
Ο επικεφαλής της εταιρείας, Nick Hayek Jr., 49 ετών, δαπανά τουλάχιστον 150 εκατ. ελβετικά φράγκα για την κατασκευή ενός μοναδικού καταστήματος στην περιοχή Γκίνζα του Τόκυο, προκειμένου να αυξήσει της πωλήσεις στη δεύτερη σε μέγεθος αγορά της εταιρείας, η οποία της απέφερε το 1/3 των συνολικών πωλήσεων του ομίλου το 2003.
«Η Swatch εμφανίζει θετική προοπτική για το δεύτερο εξάμηνο του έτους σε αντίθεση με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν άλλες εταιρείες», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών αυξήθηκαν για έκτο συνεχόμενο μήνα τον Ιούλιο, μετά από μία αύξηση της τάξης του 6,3% των φορτώσεων στις ΗΠΑ και 13% στην υπ' αριθμόν δύο χώρα που εξάγει η Ελβετία, στο Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με ανακοίνωση της Swiss Federation Watchmakers, την περασμένη Παρασκευή.