Σε εμπόδια «σκοντάφτει» η συγχώνευση μεταξύ των Omnicom Group και Publicis Groupe, καθώς υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ των δύο πλευρών για τους όρους της συμφωνίας, όπως αναφέρει η Wall Street Journal επικαλούμενη πληροφορίες.
Τον Ιούλιο του 2013, η Omnicom, η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στις ΗΠΑ, και η Publicis ανακοίνωσαν πως προχωρούν σε συγχώνευση ύψους 35 δισ. δολαρίων, «εκθρονίζοντας» τη WPP Group, τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τη WSJ, νομικά και φορολογικά ζητήματα στην Ευρώπη καθυστερούν την ολοκλήρωση της συμφωνίας, με τις εταιρείες να μην έχουν συμφωνήσει ποια από τις δύο θα εμφανίζεται νομικά ως ο αγοραστής της άλλης. Επίσης, φέρονται να διαφωνούν ως προς την κάλυψη ανώτατων διοικητικών θέσεων και ειδικότερα αυτή του οικονομικού διευθυντή.