Το «πράσινο φως» για τη μεταξύ τους συγχώνευση, ύψους 35,1 δισ. δολαρίων, που θα ανοίξει τον δρόμο για τη δημιουργία της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας παγκοσμίως, έδωσε σήμερα η Ε.Ε. στους ομίλους Publicis και Omnicom.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απεφάνθη ότι η συμφωνία των δύο διαφημιστικών κολοσσών δεν απειλεί τον ανταγωνισμό και ενέκρινε τη συγχώνευση χωρίς κανέναν όρο.
Με τη συμφωνία αυτή αναμένεται να βρεθούν κάτω από την ίδια «στέγη» μερικά από τα διασημότερα brands του πλανήτη. Η επωνυμία του νέου ομίλου θα είναι Publicis Omnicom Group.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αμερικανική Omnicom είναι η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο και η γαλλική Publicis είναι η τρίτη μεγαλύτερη, πίσω από την WPP.