Ε.Ε.: «Πράσινο φως» για τη συγχώνευση Publicis - Omnicom

Η Κομισιόν ενέκρινε τη συμφωνία χωρίς όρους
Πέμπτη, 09 Ιανουαρίου 2014 16:46
UPD:16:55
REUTERS/SHANNON STAPLETON

Ο διευθύνων σύμβουλος της Publicis, John Wren (αριστερά) και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, Maurice Levy ανταλλάσσουν χειραψία μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας συγχώνευσης των δύο εταιρειών (φωτογραφία αρχείου).

Το «πράσινο φως» για τη μεταξύ τους συγχώνευση, ύψους 35,1 δισ. δολαρίων, που θα ανοίξει τον δρόμο για τη δημιουργία της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας παγκοσμίως, έδωσε σήμερα η Ε.Ε. στους ομίλους Publicis και Omnicom.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απεφάνθη ότι η συμφωνία των δύο διαφημιστικών κολοσσών δεν απειλεί τον ανταγωνισμό και ενέκρινε τη συγχώνευση χωρίς κανέναν όρο.

Με τη συμφωνία αυτή αναμένεται να βρεθούν κάτω από την ίδια «στέγη» μερικά από τα διασημότερα brands του πλανήτη. Η επωνυμία του νέου ομίλου θα είναι Publicis Omnicom Group. 

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αμερικανική Omnicom είναι η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο και η γαλλική Publicis είναι η τρίτη μεγαλύτερη, πίσω από την WPP.
 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα