Σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσαν Publicis και Omnicom

Ολοκληρώνεται έως τις αρχές του 2014
Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013 17:28
UPD:19:00
REUTERS/CHRISTIAN HARTMANN

Ο Μορίς Λέβι, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Publicis και ο Τζον Ρεν, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου σφίγγουν τα χέρια κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Παρίσι. Οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν την Κυριακή το σχέδιό τους να συγχωνευτούν δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνές επίπεδο.

Οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν την Κυριακή το σχέδιό τους να συγχωνευτούν δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνές επίπεδο, με στοιχεία ενεργητικού που θα ξεπερνούν τα 26 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου βάσει της συμφωνίας, η οποία παρουσιάστηκε σε ανακοίνωσή τους ως μια «συγχώνευση ίσων».

YOUTUBE/EURONEWSGREEK

Η Publicis ανέφερε ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει «σημαντική νέα αξία για τους μετόχους». Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη, ενώ θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters, Γαλλικό Πρακτορείο



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα