Δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων

Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014 11:41
UPD:11:44

Ήδη το νέο call center ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά από τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 (φωτογραφία αρχείου).

Νέο τηλεφωνικό κέντρο για την απάντηση ερωτημάτων που προέρχονται από συνταξιούχους του δημοσίου καθώς και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλους δημιουργείται στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Ήδη το νέο call center ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά από τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον αριθμό 210-3329900, σε πενθήμερη βάση και εργάσιμες ώρες (07:30 π.μ. έως τις 15:30 μ.μ.). Ο πολίτης για την εξυπηρέτησή του, θα πρέπει να έχει διαθέσιμο, το σχετικό αριθμό μητρώου και το ΑΦΜ του.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω διαδικτύου, η επικοινωνία μπορεί να γίνει στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων [email protected]. Το σύστημα λειτουργεί από 15 Μαρτίου 2014, έχουν ήδη καταχωρηθεί 752 e-mails και έχουν απαντηθεί τα περισσότερα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλέφωνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.

Ταυτόχρονα, διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 11:30 - 14:30, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα