Τη θεωρία και την πράξη για το πώς να μπορεί να «πουληθεί» αποτελεσματικά μια καλή επιχειρηματική ιδέα παρουσίασαν ειδικοί της επικοινωνίας σε εσπερίδα που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ για τις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups), την 1η Απριλίου 2014.
Στην εσπερίδα, με τίτλο «Keep Calm and Startup», παρουσιάστηκε μία συνοπτική εικόνα του τοπίου που διαμορφώνουν τα εγχώρια startups σήμερα, αλλά κυρίως οι προκλήσεις και ευκαιρίες που καλούνται να διαχειριστούν οι νέες επιχειρήσεις με κυριότερο τους εφόδιο την Επικοινωνία.
Ανοίγοντας την εκδήλωση, ο Π. Παπαδημητρίου, μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα, ανέφερε πως πρόκειται για μια προσπάθεια του ΤΕΥΠ να συμβάλει σε αυτό το νέο επιχειρείν, που μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της χώρας και στην έξοδο από την κρίση, με τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και θέσεων εργασίας.
Τα τελευταία χρόνια η αύξηση των startups στην Ελλάδα είναι εντυπωσιακή, αφού μόνο την τελευταία τριετία έχουν τριπλασιαστεί, ενώ και τα ποσά που επενδύονται αυξάνονται ραγδαία. Στην κλαδική κατάταξη βλέπουμε εταιρείες τεχνολογίας, χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, media, αγροτικών προϊόντων, τροφίμων, τουρισμού, πολιτισμού εκπαίδευσης κ.ά.
Ο αυξανόμενος αριθμός των startups έχει οδηγήσει επίσης και στην αύξηση των οργανισμών στήριξης αυτής της προσπάθειας, όπως οι συνεργατικοί χώροι, οι θερμοκοιτίδες κλπ.
Στην εκδήλωση μίλησαν εκπρόσωποι των οργανισμών αυτών, εκπρόσωποι επιτυχημένων startups αλλά και διαχειριστές επενδυτικών funds που χρηματοδοτούν τέτοιες επιχειρήσεις.
Σημειώνεται ότι ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων κλήρωσε, σε εννέα νέους επιχειρηματίες startups, εκπαιδευτικά σεμινάρια της ΕΕΔΕ, σε τομείς όπως τα social media και η ανάπτυξη βασικών αρχών του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθώς και δωρεάν παροχή συμβουλευτικής σε θέματα επικοινωνίας από στελέχη/μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του.