ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 25%, σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο τα καθαρά κέρδη της Burberry Group Plc, της βρετανικής εταιρείας που χρησιμοποιεί το καρό στα είδη πολυτελείας που κατασκευάζει, καθώς προσέθεσε νέα προϊόντα στην γκάμα της, όπως κοντές μπέρτες και άνοιξε νέα καταστήματα, σε πόλεις, όπως η Μόσχα και το Τόκυο.
Τα καθαρά της κέρδη, το εξάμηνο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, αυξήθηκαν στα 52,3 εκατ. λίρες (96,6 εκατ. δολ.) ή 10,3 πένες ανά μετοχή, έναντι 41,9 εκατ. λιρών ή 8,3 πένες ανά μετοχή, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν, ότι, τα καθαρά της κέρδη θα ανήρχοντο σε 49,4 εκατ. λίρες.
Η επικεφαλής της, Rose Marie Bravo, σχεδιάζει να αυξήσει κατά 7% τον χώρο πώλησης των ειδών της Burberry την τρέχουσα χρήση, καθώς η αγορά παγκοσμίως ανακάμπτει, όπως και η ζήτηση για τα είδη πολυτελείας. Τον μήνα που πέρασε, η εταιρεία άνοιξε το δεύτερο κατάστημά της στην Ιταλία, στην Via Condotti στη Ρώμη και παρέδωσε στο κοινό το ανακαινισμένο της κατάστημα 12.500 τετραγωνικών ποδών, στο Σαν Φρανσίσκο.
Οι μετοχές της Burberry παρέμεναν αμετάβλητες στις 395 πένες η μία, χθες στο Λονδίνο. Διατέθηκαν στο κοινό από την GUS Plc, στις 230 πένες η μία, τον Ιούλιο του 2002.