Μείωση 2,2% παρουσίασαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της Peugeot το 2009, με τη διοίκηση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να «βλέπει» σημάδια ανάκαμψης στις αγορές, εκτός της Ευρώπης.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πούλησε συνολικά 3,19 εκατ. οχήματα το 2009 έναντι 3,26 εκατ. οχημάτων ένα χρόνο νωρίτερα.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της υποχώρησαν κατά 5,4%. Αναλυτικότερα, στη Γαλλία ενισχύθηκαν κατά 5,3% και στη Γερμανία κατά 19,9%. Στον αντίποδα, σημαντική μείωση της τάξης του 50,1% σημείωσαν οι πωλήσεις στη Ρωσία.
Στη Λατινική Αμερική καταγράφηκε πτώση 2,2%, παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 12,5% στη Βραζιλία.