ΗΠΑ: Εμπιστεύονται περισσότερο τις εταιρείες από τα κοινωνικά δίκτυα

Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010 12:01
UPD:12:49

Στους νέους μεταξύ 18-29 ετών, το ποσοστό εμπιστοσύνης στο Facebook ανέρχεται στο 20%, και στο Twitter στο 15%, έναντι των μεγαλύτερων ηλικιών που δηλώνουν δύσπιστοι όσον αφορά στα κοινωνικά δίκτυα.

Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη δείχνουν οι Αμερικανοί στις επωνυμίες Apple, Google και Microsoft απΆ ό,τι στις διαδικτυακές τοποθεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση.

Σε διαδραστική έρευνα που διεξήγαγε η Zogby International και στην οποία συμμετείχαν 2.100 ενήλικες, διαπιστώθηκε ότι οι μισοί περίπου από τους ερωτηθέντες εμπιστεύονται «απόλυτα» ή «πολύ» τις τρεις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, ενώ μόνο το 8% δήλωσε ότι εμπιστεύεται το Twitter και 13% το Facebook.

Όλες οι εταιρείες, ωστόσο, συγκέντρωσαν περισσότερες ψήφους εμπιστοσύνης από τα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Σύμφωνα με τον Τζον Ζόγκμπι, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Zogby International, οι εν λόγω μεγάλες εταιρείες είχαν αρκετό χρόνο για να χτίσουν μια επωνυμία εμπιστοσύνης, σε αντίθεση με το Facebook και το Twitter που δεν έχουν εταιρική ταυτότητα.

ΠαρΆ όλα αυτά, στους νέους μεταξύ 18-29 ετών, το ποσοστό εμπιστοσύνης στο Facebook ανέρχεται στο 20%, και στο Twitter στο 15%, έναντι των μεγαλύτερων ηλικιών που δηλώνουν δύσπιστοι όσον αφορά στα κοινωνικά δίκτυα.

Πηγή: Reuters



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα