WPP: Ανάπτυξη στην Ασία, υψηλότερα κέρδη τη χρήση

Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2007 10:20

ΑΥΞΗΣΗ 20% σημείωσαν πέρυσι τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, WPP Group Plc, αποτέλεσμα της στρατηγικής αγοράς διαφημιστικών αντιπροσωπειών στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας και της Ινδίας.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 435,8 εκατ. λίρες στερλίνες (852,6 εκατ. δολ.) ή 35,2 πένες ανά μετοχή από 363,9 εκατ. λίρες ή 29,7 πένες ανά μετοχή, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Λονδίνο. Οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 9,9%, φθάνοντας στα 5,91 δισ. λίρες, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των 16 οικονομικών αναλυτών που ρωτήθηκαν από το Bloomberg και εκτιμούσαν ότι αυτές θα διαμορφωθούν στα 5,89 δισ. λίρες.

Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής, Martin Sorrell, εκτιμά ότι η Κίνα θα αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της WPP έως την Ολυμπιάδα του Πεκίνου το 2008, από την τέταρτη θέση που κατέχει σήμερα.

Οι μετοχές της WPP έχουν σημειώσει φέτος άνοδο 11%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 9,52 δισ. λίρες στερλίνες.

Τον Νοέμβριο του 2006 η WPP συμφώνησε να αγοράσει μερίδιο 3,2% στην Spot Runner Inc., την πρώτη διαφημιστική αντιπροσωπεία στο Internet. Τον μήνα που πέρασε η εταιρεία αγόρασε μερίδιο στην εταιρεία έρευνας κινητής και διαφήμισης, JumpTap Inc.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα