Vivartia: Εξαγορά της βουλγαρικής UMC αντί 18,7 εκατ. €

Τετάρτη, 11 Απριλίου 2007 09:51
UPD:09:53

Στην εξαγορά του 99,99% της United Milk Company AD (UMC) από την Doverie Capital και το BSF, fund που συμβουλεύει η Global Finance, προέβη η Vivartia έναντι ποσού 18,7 εκ. ευρώ.

Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στην έκδοση σχετικής έγκρισης της Βουλγαρικής Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Vivartia, η UMC (www.umc.bg) κατέχει ηγετικό μερίδιο στην αγορά γάλακτος και τη δεύτερη θέση στην αγορά γιαουρτιού. Μετά την ανάληψη του ελέγχου της από το BSF την άνοιξη του 2003, η εταιρεία ολοκλήρωσε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με παράλληλες επενδύσεις σε παραγωγικό εξοπλισμό και στην προώθηση νέων προϊόντων με πλήρως υποστηριζόμενα διαφημιστικά εμπορικά σήματα.

Η UMC είχε πωλήσεις της τάξεως των 17,5 εκατ. ευρώ για το 2006 και EBITDA 1 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο του ενεργητικού της ανέρχεται σε ευρώ 18,4 εκ., με ίδια κεφάλαια 6,7 εκατ. ευρώ και καθαρό δανεισμό επτά εκατ. ευρώ.

Με την ανωτέρω κίνηση, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η VIVARTIA αρχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο επέκτασης στην Νότιο Ανατολική Ευρώπη στον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών στοχεύοντας σε ηγετικά μερίδια αγοράς και σε συνέργειες με τους κλάδους αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής και κατεψυγμένων προιόντων, που δραστηριοποιούνται ήδη στην αγορά της Βουλγαρίας.

Στόχος της VIVARTIA είναι η ανάπτυξη της αγοράς γαλακτοκομικών στην Βουλγαρία, η εισαγωγή νέων προιόντων και η υλοποίηση των ανωτέρω συνεργειών , οι οποίες και προβλέπεται μέσα στην επόμενη τριετία να βελτιώσουν σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της UNITED MILK COMPANY.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα