Unilever: Υψηλότερα κέρδη το α' τρίμηνο της χρήσης

Πέμπτη, 03 Μαΐου 2007 10:23

ΑΥΞΗΣΗ σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής τροφίμων και απορρυπαντικών στον κόσμο, Unilever, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό σε δύο χρόνια.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 2,3%, φθάνοντας στο 1,01 δισ. ευρώ (1,37 δισ. δολ.) από 990 εκατ. ευρώ, πριν από ένα τέος, σύφμωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Λονδίνο και το Ρότερνταμ. Κατά μέσον όρο 11 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι η εταιρεία θα εμφανίσει κέρδη 854 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο τρίμηνο τα έσοδα αυξήθηκαν 5,7%, εξαιρουμένων των εξαγορών, των πωλήσεων μεριδίων και των συναλλαγματικών ισοτιμιών, με τον ταχύτερο ρυθμό από το πρώτο τρίμηνο του 2005, με τις πωλήσεις ειδών προσωπικής φροντίδας να σημειώνουν τη μεγαλύτερη άνοδο. Η εταιρεία πέρυσι πούλησε τα ευρωπαϊκά σήματα Iglo και Birds Eye και δαπάνες περισσότερα σε διαφημίσεις για να προλάβει την αμερικανική ανταγωνίστριά της Procter & Gamble Co., η οποία έχει ξεπεράσει την Unilever από το 2001.

Οι πωλήσεις, πριν την πώληση περιουσιακών στοιχείων, τις εξαγορές και τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, αυξήθηκαν με ρυθμό 3,4% το τέταρτο τρίμηνο.

Η άνοδος το τελευταίο τρίμηνο του 2006 είχε τον χαμηλότερο ρυθμό σε χρονικό διάστημα περίπου ενός έτους σε αυτήν τη βάση στην Ευρώπη, τη κύρια αγορά της εταιρείας, κατά 0,1%. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι η άνοδο θα ήταν 4%.

Η Procter & Gamble, που παράγει το σαπούνι Ivory και τα τσιπς Pringles, είπε την 1η Μαΐου, ότι το τρίτο τρίμηνο της χρήσης οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 6%, εξαιρουμένων των δραστηριοτήτων της εταιρείας αναφορικά με την πώληση και εξαγορά εταιρειών, αλλά και της επίδρασης των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Οι ολλανδικές μετοχές της Unilever σημείωσαν άνοδο περίπου 10% από τη στιγμή που η εταιρεία ανακοίνωσε υψηλότερα κέρδη το τέταρτο τρίμηνο στις 8 Φεβρουαρίου. Τη μετοχή βοήθησαν και οι εικασίες για προσφορά εξαγοράς από εταιρείες επενδύσεων ή του διαχωρισμού του σκέλους τροφίμων από το σκέλος ειδών προσωπικής φροντίδας.

Η Unilever προβλέπει ότι η ανάπτυξη το 2007 θα κυμανθεί από 3% έως 5% εξαιρουμένων των εξαγορών και των συναλλαγματικών διαφορών. Η εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1930 από τη συγχώνευση ολλανδικών και βρετανικών εταιρειών δεν έχει ακόμη καταφέρει σταθερή ανάπτυξη 5%, σύμφωνα με τον CEO της τον Φεβρουάριο.

Η παραγωγός του παγωτού Magnum πρόσθεσε στη γκάμα της τα προϊόντα Flora με χαμηλότερη χοληστερόλη και τους χυμούς Knorr Vie, καθώς οι καταναλωτές ψάχνουν για πιο υγιεινά είδη διατροφής. Πέρυσι, η ανταγωνίστριά της Nestle SA, συμφώνησε να αγοράσει το σκέλος ειδών υγιεινής διατροφής της Novartis AG, προς 2,5 δισ. δολ. και αγόρασε επίσης την εταιρεία ειδών διαίτης Jenny Craig και την εταιρεία παραγωγής δημητριακών Uncle Tobys.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα