Peugeot: Μείωση των λειτουργικών κερδών το 2005

Αποτέλεσμα της μείωσης των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη
Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2006 10:37

ΜΕΙΩΣΗ, αποτέλεσμα της συρρίκνωσης των πωλήσεων του μοντέλου της 206 και του Picasso, σημείωσαν το 2005 τα λειτουργικά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, PSA Peugeot Citroen, αναγκάζοντάς την να μειώσει την παραγωγή για να μειώσει τα αποθέματα των απούλητων αυτοκινήτων.

Τα προ φόρων και τόκων κέρδη, μειώθηκαν στο 1,94 δισ. ευρώ ή 3,4% των πωλήσεων, από 4,5% που ήταν πέρυσι, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα προκαταρκτικά στοιχεία είναι χαμηλότερα των προβλέψεων της διοίκησης της εταιρείας στις 27 Οκτωβρίου, αλλά και των οικονομικών αναλυτών.

Η Peugeot υποφέρει από τη μείωση του ενδιαφέροντος για τα παλιά της μοντέλα και το σχέδιο παραγωγής της κατέστη πολύ αισιόδοξο. Οι πωλήσεις του Picasso μειώθηκαν στα 185.000 οχήματα από 220.000 πριν από ένα χρόνο, περίοδο κατά την οποία οι πωλήσεις του Peugeot 206 μειώθηκαν στα 673.000 οχήματα από 800.000 που ήταν το 2004. Η εταιρεία τον Οκτώβριο μείωσε την πρόβλεψη του λειτουργικού της κέρδους γύρω στο 4% από 4% έως 4,5%.

Το τέταρτο τρίμηνο οι πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν 5,5%, φθάνοντας στα 597.500 οχήματα στη Δυτική Ευρώπη, σημειώνοντας μεγαλύτερη μείωση από τη συνολική του 2,9% που σημείωσαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γηραιά Ηπειρο.

Οι μετοχές της Peugeot σημείωσαν το τελευταίο δωδεκάμηνο άνοδο 5,9%, χαμηλότερη της ανόδου 19% του δείκτη Βloomberg Europe Autos .

Η Renault SA, η οποία κατατάσσεται στη δεύτερη θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών στη Γαλλία μετά την Peugeot Citroen, είπε στις 4 Ιανουαρίου ότι η αύξηση των πωλήσεων το 2005 υποχώρησε στο 1,7%, φθάνοντας συνολικά στο σύνολο του έτους τα 2,53 εκατ. οχήματα, από άνοδο 4,2% που είχαν σημειώσει το 2004.

Η Volkswagen AG, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης ανακοίνωσε στις 8 Ιανουαρίου ότι οι πωλήσεις της διεθνώς αυξήθηκαν 3,2% το 2005, φθάνοντας τα 5,24 εκατ. οχήματα, αποτέλεσμα των περισσότερων παραγγελιών των νέων μοντέλων της, όπως του Passat..

Οι πωλήσεις της Peugeot στη Νότιο Αμερική αυξήθηκαν 27%, φθάνοντας τα 182.000 οχήματα και στην Κίνα σημείωσαν αύξηση 57%, φθάνοντας τα 89.700 οχήματα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα