Συμβουλές της ΓΓΚ προς τους καταναλωτές για τις εκπτώσεις

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2006 11:55

Συμβουλές προς του καταναλωτές δίνει σε ανακοίνωσή του ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Θανάσης Σκορδάς, με την ευκαιρία της έναρξης των χειμερινών εκπτώσεων.

Όπως επισημαίνεται:

1. Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων.

2. Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.

3. Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κ.λ.π).

4. Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων ή από επιλεγμένα προϊόντα-«κράχτες».

5. Ζητάμε πάντοτε απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε.

6. Ζητούμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.

7. Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κ.λ.π.) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (η οποία λειτουργεί 08:00’-22:00’).

Επιπλέον, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή επισημαίνει ότι οι έλεγχοι στην αγορά το επόμενο διάστημα θα είναι συνεχείς και εντατικοί όπως επίσης θα είναι αυστηρότατες οι κυρώσεις που θα επιβληθούν σε όσους εμπόρους παρατηρηθούν αθέμιτες πρακτικές (απόκρυψη εμπορευμάτων, διάθεση ειδών β’ διαλογής ή ελαττωματικών, πλασματική έκπτωση, άρνηση αντικατάστασης, κ.λ.π.)



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα