Ericsson: Mόλις εντοπίσαμε σύστημα υποκλοπών, ενημερώσαμε τον πελάτη

Πέμπτη, 02 Φεβρουαρίου 2006 21:42
UPD:21:43

«Αμέσως μόλις διαπιστώσαμε την ύπαρξη λογισμικού διενέργειας υποκλοπών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο δίκτυο του πελάτη μας, προχωρήσαμε στην άμεση ενημέρωση του πελάτη, ως οφείλαμε.

Ακολούθως, συμβάλλαμε με κάθε δυνατό τρόπο στη διερεύνηση της υπόθεσης από τις Αρχές, παρέχοντας τόσο στον πελάτη μας όσο και στη Δικαιοσύνη κάθε δυνατή υποστήριξη, όλα τα στοιχεία που είχαμε στη διάθεσή μας καθώς και την ευρεία τεχνογνωσία μας.

Η Ericsson, ο παγκόσμιος ηγέτης παροχής τηλεπικοινωνιακών λύσεων για παρόχους εδώ και 129 έτη, διακρίνεται για τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της και το σεβασμό προς τον πελάτη, τις αρχές της κάθε χώρας όπου έχουμε παρουσία, καθώς και προς τους εργαζομένους μας.

Οι ηθικές αρχές που μας διέπουν κατά τη διεξαγωγή των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων, όπως αυτές αποτυπώνονται στον Κώδικα Επιχειρηματικής Ηθικής και Συμπεριφοράς της Ericsson (Ericsson Code of Business Ethics and Conduct), είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής μας και αποδεικνύει την ισχυρή δέσμευσή μας στη νομιμότητα.

Οσο λοιπόν αυτή η σοβαρή υπόθεση διερευνάται από την Ελληνική Δικαιοσύνη, η Ericsson θα συνεχίσει να είναι αρωγός των αρμόδιων Αρχών για την πλήρη διαλεύκανσή της.

Η Ericsson διαμορφώνει το μέλλον των Kινητών και των Eυρυζωνικών Internet επικοινωνιών μέσα από τη συνεχή ηγετική παρουσία της στην τεχνολογία. Προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις σε περισσότερες από 140 χώρες, η Ericsson συμβάλλει στη δημιουργία των πιο δυναμικών εταιρειών επικοινωνιών σε όλο τον κόσμο».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα