WPP: Αύξηση των κερδών μετά την εξαγορά της Grey Global

Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2006 13:16

ΑΥΞΗΣΗ σημείωσαν πέρυσι τα κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, WPP Group Plc, μετά την άνοδο των πωλήσεων αποτέλεσμα της εξαγοράς της Grey Global Group Inc. Ανοδικά κινήθηκαν οι μετοχές της εταιρείας, μετά την προς τα πάνω αναθεώρηση της πρόβλεψης για το περιθώριο κέρδους.

Τα καθαρά κέρδη, το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, αυξήθηκαν 33%, φθάνοντας στα 364 εκατ. λίρες Αγγλίας (638 εκατ. δολ.) ή 29,7 πένες ανά μετοχή, από 273 εκατ. λίρες ή 23,4 πένες ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Λονδίνο. Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση 25%, φθάνοντας στα 5,37 δισ. λίρες.

Οι μετοχές της WPP σημείωσαν άνοδο 6,2% μετά την προς τα πάνω αναθεώρηση του περιθωρίου κέρδους για το 2006 και το 2007, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση ότι μπορεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της φέτος. Η εξαγορά της Grey με έδρα τη Ν. Υόρκη τον Μάρτιο, έφερε περισσότερους πελάτες στην WPP, όπως την Procter & Gamble Co., τη μεγαλύτερη διαφημιζόμενη εταιρεία στον κόσμο.

«Η Grey είχε πολύ καλές επιδόσεις και συμμετείχε σημαντικά στα αποτελέσματα του ομίλου», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η WPP.

Οι μετοχές της σημείωσαν άνοδο 38,5 πένες, φθάνοντας στις 650,5 πένες η μία στις 9:51 π.μ. στο Λονδίνο. Μέχρι και χθες οι μετοχές μέσα στο προηγούμενο έτος σημείωσαν άνοδο 6%, έναντι ανόδου 1,4% του δείκτη FTSE 350 Media.

Τα προ φόρων κέρδη αυξήθηκαν 36%, φθάνοντας στα 669 εκατ. λίρες Αγγλίας και διαμορφώθηκαν υψηλότερα των προβλέψεων των 10 οικονομικών αναλυτών που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News και εκτιμούσαν ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 5,27 δισ. λίρες Αγγλίας.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα