Τη νέα στρατηγική του Ομίλου Σαράντη για την επόμενη δεκαετία 2006 – 2015, καθώς και τις εκτιμήσεις της Διοίκησης για τα Οικονομικά μεγέθη της ερχόμενης τριετίας, ανέπτυξαν σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου κ. Γεώργιος Κολέτσος, ο Οικονομικός Διευθυντής κ. Κωνσταντίνος Ροζακέας και η Fragrances Category Director, κα Νίκη Συροπούλου στα μέλη του ΣΜΕΧΑ.
Όπως ανέφερε ο κ. Γ. Κολέτσος, ο Όμιλος εφεξής θα δώσει έμφαση στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα, καθώς επίσης και στην ανάπτυξη της παρουσίας του Ομίλου στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στις χώρες της Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής εντάσσεται επίσης η επικέντρωση των δραστηριοτήτων του Ομίλου σε τέσσερις στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης. Ειδικότερα οι τέσσερις πλέον κατηγορίες είναι οι εξής: τα καλλυντικά ευρείας διανομής, τα προϊόντα οικιακής χρήσης, τα προϊόντα υγείας και φροντίδας και οι στρατηγικές συνεργασίες.
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Σαράντη έχει παρουσία σήμερα, εκτός από την Ελλάδα, στην Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Σερβία, ΠΓΔΜ, καθώς και στην Τουρκία και Ουκρανία, ενώ εντός του 2006 αναμένεται η έναρξη της δραστηριότητας του στις αγορές της Ρωσίας και Ουγγαρίας.
Προβλέψεις για τα οικονομικά αποτελέσματα
Σε ότι αφορά στις εκτιμήσεις της διοίκησης για την τριετία 2006 – 2008, σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κύκλος εργασιών στο τέλος του 2008 αναμένεται να διαμορφωθεί στα 303,40 εκατ. ευρώ, έναντι 208,66 εκατ. ευρώ που ήταν στο τέλος του 2005. Οι ίδιες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για κύκλο εργασιών ύψους 232,03 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2006 και 264,51 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2007.
Για την ίδια περίοδο οι προβλέψεις σε ότι αφορά το EBIT είναι 42,50 εκατ. ευρώ για το 2008, 35,71 εκατ. ευρώ για το 2007 και 31,60 εκατ. ευρώ για το 2006. Το 2005 το EBIΤ του Ομίλου διαμορφώθηκε στα 28,15 εκατ. ευρώ.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις αυτές περιλαμβάνουν τόσο τη Ρωσία, όσο και την Ουγγαρία, ενώ δεν απεικονίζουν ενδεχόμενες εξαγορές.