ΑΥΞΗΣΗ, για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο, σημείωσαν οι πωλήσεις της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης τροφίμων της Βρετανίας, J Sainsbury Plc, μετά τη μείωση των τιμών πώλησης, σε συνδυασμό με τις διαφημίσεις που προσήλκυσαν περισσότερο κόσμο.
Τα έσοδα – εκτός της βενζίνης - στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, αυξήθηκαν 5,3% το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης που έληξε στις 25 Μαρτίου, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ανώτατου εκτελεστικού διευθυντή της εταιρείας, Justin King, προς τους δημοσιογράφους. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, εκτός των καυσίμων, αυξήθηκαν 6,5%.
Ο King μείωσε τις τιμές πώλησης σε περισσότερα από 8.000 είδη από το 2004 που πήγε στην εταιρεία, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές του, όπως τα καταστήματα Asda της Wal-Mart Stores Inc. H Sainsbury, αύξησε κατά 1 εκατ .του πελάτες της το τελευταίο εξάμηνο, αυξάνοντας τις πωλήσεις τροφίμων, καθώς οι καταναλωτές ακολούθησαν τις συνταγές μαγειρικής που έφτιαχνε ο σεφ Jamie Oliver για λογαριασμό της εταιρείας.
Οι μετοχές της Sainsbury, σημείωσαν άνοδο 8,25 πένες, ποσοστό 2,5%, φθάνοντας στις 335,25 πένες η μία στο Λονδίνο και στις 8:26 π.μ., τοπική ώρα βρισκόντουσαν 1,4% υψηλότερα, στις 331,5 πένες η μία. Πέρυσι, οι μετοχές σημείωσαν συνολική άνοδο 14%, ενώ της Wal-Mart υποχώρησαν 6%. Οι πωλήσεις των καταστημάτων το τρίμηνο, εκτός των καυσίμων, ήταν υψηλότερες των προβλέψεων των οικονομικών αναλυτών, που εκτιμούσαν ότι θα σημειώσουν αύξηση 3,5%.