Ελαΐς - Unilever: Αύξηση πωλήσεων, μείωση κερδών

Τετάρτη, 31 Μαΐου 2006 16:23

Σε 65,1 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Ελαϊς-Unilever ΑΕ στο πρώτο τρίμηνο του 2006 έναντι 64,5 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο της παρελθούσας χρήσης.

Τα μικτά κέρδη της εταιρίας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006 ανήλθαν σε 26 εκατ. ευρώ έναντι 27,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, με το περιθώριο μικτού κέρδους να διαμορφώνεται σε 39,9% επί του κύκλου εργασιών.

Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 11 εκατ. ευρώ έναντι 11,9 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2005. Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2006 σε 7,5 εκατ. ευρώ έναντι 7,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συγκυριακή αύξηση της τιμής της πρώτης ύλης του ελαιόλαδου κατά 60% είχε ως αποτέλεσμα την κατά 8% πτώση της αγοράς του ελαιόλαδου. Το γεγονός αυτό είχε επίδραση τόσο την εξέλιξη του κύκλου εργασιών, όσο και στα υπόλοιπα μεγέθη αποτελεσμάτων, με δεδομένη την απόφαση της εταιρείας να μην προχωρήσει σε πλήρη κάλυψη του αυξημένου κόστους, δηλαδή μετακύλισή του στον τελικό καταναλωτή, ώστε να μην θιγεί η ηγετική θέση της στο ελαιόλαδο.

Η διοίκηση της Ελαϊς - Unilever εκτιμά ότι η οργανική ανάπτυξη της εταιρείας βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Η εκτίμηση αυτή, όπως αναφέρει, επιβεβαιώνεται και από ότι οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων συνέβαλαν θετικά στην κερδοφορία της εταιρίας. Κύριος στρατηγικός άξονας των επιλογών της εταιρίας παραμένει και στην χρήση 2006 η ενίσχυση των επενδύσεων σε νέα καινοτόμα προϊόντα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα