Eλαΐς - Unilever: Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών

Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2006 11:17

Σε € 117,6 εκατ. ανήλθαν οι πωλήσεις της Eλαΐς - Unilever στο πρώτο εξάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 4% σε ετήσια βάση.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η άνοδος αυτή αποδίδεται κυρίως στην ανάπτυξη των αγορών των κύριων εμπορικών σημάτων της ΕΛΑΪΣ, όπως το Becel, Βιτάμ και Lipton, σε συνδυασμό με τις επιτυχημένες επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν σε νέα προϊόντα και την προώθησή τους.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων για το πρώτο εξάμηνο 2006 ανήλθαν σε € 19,6 εκατ. έναντι € 17,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 13,2%.

Η αύξηση αυτή αντικατοπτρίζει κυρίως τη μείωση των εξόδων διοίκησης και διάθεσης, η οποία οφείλεται στη χρονική διαφοροποίηση του προγράμματος εξόδων marketing κατά τη διάρκεια του έτους.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε € 18,9 εκατ. έναντι € 16,5 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2005, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 14,6%.

Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων για το πρώτο εξάμηνο του 2006 αυξήθηκαν κατά 20,1% και διαμορφώθηκαν σε € 13 εκατ. έναντι € 10,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα