ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό 4,6%, σημείωσαν το τρίτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, WPP Group Plc, αποτέλεσμα των νέων λογαριασμών που άνοιξε. Οι μετοχές της, σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση σε χρονικό διάστημα πλέον των τριών ετών, μετά την ανάπτυξη, εξαιρουμένης της επίδρασης των εξαγορών και των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,41 δισ. λίρες Αγγλίας (2,7 δισ. δολ.) από 1,35 δισ. λίρες πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της WPP. Συνολικά 11 οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα σημείωναν άνοδο 5,2%.
Οι μετοχές της WPP υποχώρησαν έως 34 πένες, ποσοστό 4,9%, φθάνοντας στις 655 πένες η μία και διαπραγματεύθηκαν στις 657,5 πένες η μία, στις 8:07 π.μ. στο Λονδίνο. Πριν από σήμερα, οι μετοχές της WPP σημείωσαν άνοδο 9,5% φέτος, υπερβαίνοντας την αντίστοιχη του 6,8% του FTSE 350 Media Index. Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας ανέρχεται στα 8,63 δισ. λίρες στερλίνες.
Στις 24 Οκτωβρίου, η Omnicom Group Inc., η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι το τέταρτο τρίμηνο τα κέρδη της αναρριχήθηκαν πάνω από τις προβλέψεις των οικονομικών αναλυτών, αποτέλεσμα της έντονης ζήτησης για υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ. Οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 18% φέτος.