ΔΕΝ θα επιτύχει τον στόχο αύξησης των καθαρού περιθωρίου κέρδους της κατά 10% τη χρήση που λήγει τον Μάρτιο του 2007, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών ευρείας κατανάλωσης στον κόσμο, Sony Corp., σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο της εταιρείας, Ryoji Chubachi.
«Δεν είναι εφικτό για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια ή κατά τη διάρκεια του πρώτου μου έτους στη θέση αυτή, αλλά μπορούμε αν δημιουργήσουμε τις βάσεις, για να το επιτύχουμε», ανέφερε σήμερα ο Chubachi στο Τόκυο, συμπληρώνοντας: «Δεν είναι δυνατό να επιτύχεις τον στόχο 10%, εξαιρώντας από τις δραστηριότητες της εταιρείας αυτήν των οικονομικών, τη χρήση του 2006».
Ο Chubachi, 28 έτη βετεράνος της Sony, που την βοήθησε να παράγει την ταινία βίντεο των 8mm, θα επιβλέψει την αγορά ηλεκτρονικών, η οποία σύμφωνα με τους αναλυτές, οδεύει να σημειώσει λειτουργικές ζημίες για δεύτερο συνεχόμενο έτος. Το περιθώριο κέρδους της Sony ήταν την προηγούμενη χρήση 1,32%, έναντι 21% της Samsung Electronics Co., της μεγαλύτερης εταιρείας ηλεκτρονικών ευρείας κατανάλωσης της Ν. Κορέας, κατά την τελευταία της οικονομική χρήση.
«Αυτό που πρέπει να κάνει η Sony πρώτα από όλα, είναι να αλλάξει τη δομή του κόστους, ώστε να βελτιώσει την κερδοφορία της», ανέφερε ο Hisashi Sueoka, αναλυτής της SG Asset Management Co., στο Τόκυο, ο οποίος διαχειρίζεται 21 δισ. δολ. ΗΠΑ σε μετοχές, συμπληρώνοντας : «Μετά από αυτό, θα μπορέσουν να βρουν και ένα εξαιρετικό προϊόν, όπως το Walkman».