Boeing: Αύξηση των πρόβλεψης των παραγγελιών το 2006

Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2005 08:02

ΠΙΣΩ έμεινε την τελευταία διετία η Boeing Co., από την Airbus SAS, στις παραδόσεις εμπορικών αεροσκαφών και τώρα προβλέπει αύξηση των παραδόσεων το 2006, εξ αιτίας της μεγαλύτερης – από ό,τι αναμενόταν – ζήτησης από τις κινεζικές και τις ινδικές αεροπορικές εταιρείες.

Ο Lee Monson, αντιπρόεδρος της Boeing Co., υπεύθυνος για τις πωλήσεις στη Μ. Ανατολή και την Αφρική.

Η China Southern Airlines Co., η Air India Ltd. και οι άλλες αεροπορικές εταιρείες των δύο χωρών, ενδέχεται να παραγγείλουν περισσότερα αεροπλάνα το επόμενο έτος, κυρίως πιο μικρά, με μία σειρά θέσεων, επιτρέποντας στην αμερικανική Boeing, να παραδώσει λίγο περισσότερα, από τον στόχο, μεταξύ των 375 και 385 αεροσκαφών, είπε ο αντιπρόεδρος της Boeing, υπεύθυνος των πωλήσεων στη Μ. Ανατολή και την Αφρική, Lee Monson.

«Η ζήτηση αρχίζει να αυξάνεται ταχύτατα», ανέφερε ο Monson, 51 ετών, χθες σε συνέντευξή του στο Ντουμπάϊ, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, συμπληρώνοντας: «Υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση απ'ό,τι προσφορά». Ο ίδιος αρνήθηκε να μιλήσει συγκεκριμένα για το στόχο που έχει θέσει η Boeing το επόμενο έτος.

Η ανάπτυξη μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών της Ασίας, όπου πέρυσι άρχισαν οι πτήσεις 10 αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, οδηγεί την παγκόσμια ζήτηση για νέα αεροσκάφη. Οι αεροπορικές εταιρείες της Κίνας, ενδέχεται να χρειαστούν 1.790 νέα αεροσκάφη, αξίας 230 δισ. δολ. ΗΠΑ μέχρι το 2023, περίοδος κατά την οποία οι αεροπορικές εταιρείες της Ινδίας ενδέχεται να χρειαστούν 570 νέα αεροσκάφη, σύμφωνα με ανακοίνωση της Airbus στις 8 Μαρτίου. Η Boeing τοποθετεί την πρόβλεψή της σε 2.300 αεροσκάφη, αξίας 180 δισ. δολ. για την Κίνα, τη στιγμή που οι ινδικές αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να δαπανήσουν 35 δισ. δολ. για νέες παραγγελίες.

«Η ζήτηση για αεροσκάφη θα συνεχίσει να αυξάνεται ταχύτατα στην Κίνα τα επόμενα χρόνια», ανέφερε ο Sun Liping, αναλυτής της Tianxiang Investment Consulting Co., στο Πεκίνο.

Η Airbus, παρέδωσε περισσότερα αεροσκάφη από την Boeing το 2004, για δεύτερο έτος και κατέστη η μεγαλύτερη βιομηχανία παραγωγής αεροσκαφών στον κόσμο για νέα αεροσκάφη, αξίας 64 δισ. δολ. Η Boeing, ανταγωνίζεται την Airbus, η οποία την περασμένη εβδομάδα, έκλεισε συμβόλαιο με την AirAsia Βhd, τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Ασίας, για την παραγωγή 60 αεροσκαφών, αξίας 3,8 δισ. δολ., με βάση τον τιμοκατάλογο.

Η Κίνα, με πληθυσμό 1,3 δισ. ανθρώπων, χαλαρώνει του περιορισμούς στα ταξίδια και αφήνει περισσότερο κόσμο να πετά στο εξωτερικό για δουλειές και ψυχαγωγία, με αποτέλεσμα η αύξηση των αεροπορικών ταξιδίων να έχει ρυθμό 8,2% μέχρι το 2023 έναντι παγκόσμιας αύξησης των ταξιδίων κατά 5,3%, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Airbus για την πρόβλεψη των παραδόσεων το 2006.

«Υπάρχουν περιοχές στη Κίνα, όπου η οικονομία αναπτύσσεται με ρυθμό 18-20% ετησίως, τονώνοντας τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια», επεσήμανε ο Monson.

H Shanghai Airlines Co. και η China Southern, έχουν πει, ότι αυξάνουν τα αεροσκάφη των στόλων τους, χρησιμοποιώντας αεροπλάνα που καίνε λιγότερα καύσιμα, προκειμένου να καλύψουν τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια στη χώρα και να ανταγωνιστούν τις ξένες αεροπορικές εταιρείες. Η Shanghai Airlines, με έδρα τη μεγαλύτερη εμπορική πόλη της Κίνας, είπε ότι σχεδιάζει να αγοράσει εννέα αεροσκάφη τύπου Boeing 787, αντί του ποσού του 1,1 δισ. δολ., με βάση τους τιμοκαταλόγους.

Η China Southern, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Κίνας, από πλευράς στόλου, θα προχωρήσει στο leasing 25 αεροσκαφών της Boeing και της Airbus, τα οποία θα αρχίσει να παραλαμβάνει το 2006.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα