«Επτάλογος» ΣΕΣΜΕ για τιμολογιακή αυτοσυγκράτηση

Τρίτη, 31 Μαΐου 2005 16:26

Επτά προτάσεις για την καλύτερη λειτουργία του ανταγωνισμού στο λιανεμπόριο και για τιμολογιακή αυτοσυγκράτηση έθεσε με υπόμνημά του ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος υπόψη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης.

Ο ΣΕΣΜΕ υποστηρίζει ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί κεντρικός διακινητής προϊόντων προκειμένου να μειωθούν τα κόστη logistics, να πληρώνει για τις σακούλες που χρησιμοποιεί ο καταναλωτής, προκειμένου το σχετικό κόστος του 0,3% που χρεώνεται σήμερα η επιχείρηση, και επιβαρύνει την τιμή του τελικού προϊόντος να εξαληφθεί.

Επίσης, προτείνονται εκπαιδευτικές δράσεις, σε συνεργασία με τα εμποροβιομηχανικά επιμελητήρια, για την ενημέρωση των μελών τους περί ανταγωνισμού και την ελαχιστοποίηση του φορορολογικού κόστους και του κόστους διαφήμισης, που σήμερα είναι 21% της φορολογίας για τις διαφημιζόμενες εταιρείες και 20% το κόστος αγγελιόσημου.

Τέλος, προτείνεται ο περιορισμός του αριθμού σούπερ μάρκετ ανά περιοχή λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των υφιστάμενων καταστημάτων στις συγκεκριμένες και όμορες περιοχές αλλά και τη δυναμική κάθε περιοχής.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα