Μπενρουμπή: Μείωση πωλήσεων λόγω διακοπής συνεργασίας με SEB

Πέμπτη, 09 Ιουνίου 2005 10:55

Στα € 18,7 εκ. διαμορφώθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2005 οι πωλήσεις του Ομίλου Μπενρουμπή έναντι € 23,2 εκ. της αντίστοιχης περιόδου του 2004.

Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, τα κέρδη του Ομίλου, μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, υποχώρησαν στα € 1,1 εκ. έναντι € 2,07 εκ. στο πρώτο τρίμηνο του 2004.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η παρατηρούμενη μείωση των πωλήσεων και της κερδοφορίας του Ομίλου, οφείλεται στη γνωστή, από 1.1.2005, διακοπή της συνεργασίας ανάμεσα στις εταιρείες Χ. Μπενρουμπή και Υιός ΥΙΟΣ ΑΕ και SEB Μπενρουμπή ΑΕ, στη μεταβίβαση, στη γαλλική εταιρεία SEB International SA, των μετοχών της Χ. Μπενρουμπή και Υιός Α.Ε. επί της SEB Μπενρουμπή ΑΕ αλλά και την εξ αυτού του λόγου παύση της συμμετοχής των αποτελεσμάτων της τελευταίας στον ενοποιημένο ισολογισμό του Ομίλου.

Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2004 η συμμετοχή της SEB Μπενρουμπή ΑΕ στον ενοποιημένο ισολογισμό του Ομίλου ήταν της τάξεως των € 4,9 εκ. σε πωλήσεις και € 0,5 εκ. σε κερδοφορία ενώ στα αποτελέσματα του Α΄ τριμήνου του 2004 συμπεριλαμβάνονται κέρδη ύψους € 1,2 εκ. από πώληση ακινήτου.

Στο επίπεδο της μητρικής Χ. Μπενρουπή και Υιός Α.Ε., ο κύκλος εργασιών του πρώτου τριμήνου ανήλθε σε € 14,7 εκ. έναντι € 6,4 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, στον κύκλο εργασιών περιλαμβάνονται πωλήσεις καρτών κινητής τηλεφωνίας ύψους

€ 9,2 εκ. λόγω μεταφοράς δραστηριότητας από τη θυγατρική ΣΑΜ Μπενρουμπή Α.Ε. στην ίδια την μητρική εταιρεία. Αποτέλεσμα της μεταφοράς αυτής είναι η διαμόρφωση του μικτού περιθωρίου κέρδους της μητρικής σε 15,05%. Αφαιρούμενων των πωλήσεων καρτών κινητής τηλεφωνίας, το μικτό περιθώριο κέρδους, σε επίπεδο μητρικής, ανήλθε στο το πρώτο τρίμηνο του 2005, σε 40,6% και σε επίπεδο Ομίλου, σε 38,2%, ενώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2004 είχε διαμορφωθεί σε επίπεδο μητρικής σε 39,9% ενώ σε επίπεδο Ομίλου σε 35,10%.

Με στόχο την ενίσχυση των μεγεθών του Ομίλου και με την ευκαιρία της απεμπλοκής της από την υποχρέωση μη ανταγωνισμού, που συνεπαγόταν η συνεργασία της με την SEB, η εταιρεία, προχώρησε από την αρχή του έτους στη σύναψη νέων συνεργασιών με γνωστούς Οίκους του εξωτερικού.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασία με τον μεγαλύτερο Ιταλό κατασκευαστή αντικολλητικών σκευών, την TVS, και εξασφάλισε την κατ’ αποκλειστικότητα παραγωγή δικών της σχεδίων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Ήδη, χάρη στη δύναμη διανομής της εταιρείας σε ένα πανελλαδικό δίκτυο πελατών 1.000 καταστημάτων, προβλέπεται ότι οι πωλήσεις από την συγκεκριμένη δραστηριότητα θα ξεπεράσουν τους αρχικούς στόχους για το τρέχον έτος.

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρίας να προωθεί το δικό της προϊόντικό σήμα IZZY και να ενισχύει τα περιθώρια κέρδους της, προχώρησε σε σύναψη σύμβασης προμήθειας μικρών ηλεκτρικών συσκευών με κατασκευαστή που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά προϊόντων προετοιμασίας φαγητού.

Παράλληλα, όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, μεγαλώνει τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά και ενισχύει τη θέση της με την έναρξη αποκλειστικής συνεργασίας από 1ης Ιουλίου 2005 με την αμερικάνικη εταιρεία BABYLISS, την Νο 1 εταιρία σε παγκόσμιο επίπεδο στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και προσωπικής φροντίδας.

Στον Επαγγελματικό Εξοπλισμό, η εταιρεία επεκτείνει τη δραστηριότητά της στις χώρες των Βαλκανίων. Η συνεργασία με πάνω από 70 αξιόλογους προμηθευτές του χώρου και η υπερσύγχρονη υποδομή Logistics στα Οινόφυτα και στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης εξασφαλίζουν την δυναμική της θέση στις νέες αγορές, τονίζει η διοίκηση.

Τέλος, η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων “www.home.com” επεκτείνεται με δύο νέα καταστήματα που ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους ενώ ένα νέο μεγάλο κατάστημα πρόκειται να ανοίξει το φθινόπωρο σε υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία μελετά προτάσεις επέκτασης του δικτύου σε άλλες χώρες που έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα