ΑΥΞΗΣΗ, για τέταρτο μήνα, σημείωσαν τον Ιούνιο οι λιανικές πωλήσεις στην Ιαπωνία, καθώς οι καταναλωτές, αύξησαν τις δαπάνες τους σε ρούχα, καύσιμα και αυτοκίνητα, στηρίζοντας την ανάκαμψη από την ύφεση, της δεύτερης σε μέγεθος οικονομίας στον κόσμο.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 3,1%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας στο Τόκυο, επιταχύνοντας την αύξηση του 2,9% τον Μάϊο. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, οι λιανικές πωλήσεις, εποχιακώς προσαρμοσμένες, αυξήθηκαν 0,1%, τον Ιούνιο.
Η αύξηση των μισθών και η βελτίωση της προοπτικής απασχόλησης, τονώνουν τις δαπάνες στις εταιρείες λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένης της Takashimaya Co. Η αύξηση, καταδεικνύει, ότι η ζήτηση των καταναλωτών, η οποία αποτελεί περισσότερο από το ήμισυ της οικονομίας, θα βοηθήσει την Ιαπωνία να ξεπεράσει τη μείωση των εξαγωγών και να επεκτείνει την ανάκαμψη από την τέταρτη ύφεση από το 1991.
«Η αίσθηση των καταναλωτών είναι σταθερή και σε υψηλά επίπεδα και τα εισοδήματα των νοικοκυριών βελτιώνονται», ανέφερε ο Naoki Iizuka, οικονομικός αναλυτής του Dai-Ichi Life Research Institute, συμπληρώνοντας: «Η προσωπική κατανάλωση πρέπει να στηρίξει την οικονομία».