Μείωση εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη της Unilever κατά τη διάρκεια του δημοσιονομικού έτους 2015.
Συγκεκριμένα, η κερδοφορία της πολυεθνικής υποχώρησε στα 4,91 δισ. ευρώ έναντι 5,17 δισ. ευρώ προηγουμένως, με τα λειτουργικά κέρδη ωστόσο, να ενισχύονται κατά 12% στα 7,9 δισ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10% στα 53,3 δισ. ευρώ, ενώ ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων διαμορφώθηκε στο 4,1% έναντι 2,9% προηγουμένως.