Ισχυρές επιδόσεις, τις οποίες και απέδωσε στην αυξημένη όρεξη των καταναλωτών, παρουσίασε το περασμένο τρίμηνο η Unilever.
Ο αγγλο-ολλανδικός κολοσσός καταναλωτικών αγαθών, του οποίου το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει από τα παγωτά Magnum μέχρι τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας Dove, είδε τον όγκο των πωλήσεών του να αυξάνεται κατά 5,7% το τρίτο τρίμηνο του έτους, όταν το αντίστοιχο περσινό διάστημα είχε εμφανίσει αύξηση μόλις 2,1%.
Στις αναδυόμενες αγορές ο όγκος πωλήσεων της εταιρείας ήταν αυξημένος κατά 8,4% έναντι ανόδου 5,4% πέρυσι.
Καθώς οι τιμές των προϊόντων αυξήθηκαν σε περιοχές, όπως η Λατινική Αμερική, αλλά και χάρη σε ευνοϊκές αλλαγές στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, τα συνολικά έσοδα ενισχύθηκαν κατά 9,4% στα 13,4 δισ. ευρώ.