ΛΙΓΟΤΕΡΟ απαισιόδοξα ήταν τα νοικοκυριά στην Ιαπωνία τον Νοέμβριο για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, καθώς αυξήθηκαν οι μισθοί και οι προοπτικές απασχόλησης βελτιώθηκαν, σημάδι, ότι οι δαπάνες των καταναλωτών θα βοηθήσουν στη διατήρηση την οικονομικής ανάπτυξης το τέταρτο τρίμηνο.
Η εμπιστοσύνη μεταξύ των νοικοκυριών, με δύο ή περισσότερα μέλη, αυξήθηκε στο 48,2 από 47,9 τον Οκτώβριο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του υπουργικού συμβουλίου στο Τόκυο. Ο δείκτης κάτω από το 50, σημαίνει ότι οι απαισιόδοξοι υπερέβησαν τους αισιόδοξους. Συνολικά, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών, που περιλαμβάνει και τα μονομελή νοικοκυριά, επίσης αυξήθηκε στο 48,2 από 47,9 τον Οκτώβριο, σύμφωνα με την έκθεση.
Οι καταναλωτικές δαπάνες αυξήθηκαν για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο φέτος, καθώς οι μισθοί ήταν υψηλότεροι, με αποτέλεσμα να τροφοδοτήσουν τις πωλήσεις σε εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της Fast Retailing Co., διαχειρίστριας της αλυσίδας των καταστημάτων πώλησης ειδών ένδυσης Uniqlo. Οι καλύτερες προοπτικές απασχόλησης και τα υψηλότερα μπόνους, δείχνουν ότι η ζήτηση θα συνεχίσει να κινείται ανοδικά για το σύνολο του έτους.