H&M: Η McCartney δεν αύξησε τις πωλησεις όσο ο Lagerfeld

Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2005 10:46

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 11%, σημείωσαν τον Νοέμβριο οι πωλήσεις της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, Hennes & Mauritz AB, λιγότερη των περυσινών, καθώς τα νέα ρούχα που σχεδίασε η Stella McCartney, η κόρη του διάσημου Paul McCartney των Beatles, προσήλκυσαν λιγότερους καταναλωτές από τους αντίστοιχους που είχαν προσελκύσει τα ρούχα του Κarl Lagerfeld το 2004.

Η Stella McCartney σχεδίασε ρούχα μόνο για γυναίκες, ενώ ο Lagerfeld είχε σχεδιάσει ρούχα και για άνδρες. Η H&M πούλησε τα ρούχα της McCartney σε 400 καταστήματα έναντι των 500 στα οποία διέθεσε τα ρούχα του Lagerfeld.

Η άνοδος των εσόδων, δεν περιλαμβάνει τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στη Στοκχόλμη. Ερευνα μεταξύ 18 οικονομικών αναλυτών της SME Direkt, έδειξε, ότι οι πωλήσεις της θα σημείωναν άνοδο 13%. Τα έσοδά της τον Νοέμβριο του 2004 σημείωσαν αύξηση 24%, τη μεγαλύτερη μέσα στα τρία τελευταία χρόνια.

H H&M δυσκολεύεται να επαναλάβει την επιτυχία της περυσινής χρονιάς, μετά την υιοθέτηση της ιδέας να προσλαμβάνει σχεδιαστές μόνο μια φορά, για να προσελκύσει τον κόσμο. Κι ενώ η κολεξιόν της McCartney προσήλκυσε τα πλήθη σε πόλεις όπως το Λονδίνο και η Ν. Υόρκη με την έναρξη της πώλησης των ρούχων της στις 10 Νοεμβρίου, αυτά δεν αύξησαν τις πωλήσεις της εταιρείας όσο τα αντίστοιχα του Lagerfeld.

Η Stella McCartney σχεδίασε ρούχα μόνο για γυναίκες, ενώ ο Lagerfeld είχε σχεδιάσει ρούχα και για άνδρες. Η H&M πούλησε τα ρούχα της McCartney σε 400 καταστήματα έναντι των 500 στα οποία διέθεσε τα ρούχα του Lagerfeld.

Οι πωλήσεις της H&M τη χρήση που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, αυξήθηκαν 13%, σύμφωνα με την διοίκησή της.

Η εταιρεία εργάζεται για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από την εταιρεία Inditex SA που έχει τα καταστήματα Zara και επεκτείνεται ταχύτερα. Η H&M χρεώνει 99,90 δολ. ένα φόρεμα που έχει σχεδιάσει η 34χρονη Stella, της οποίας τα ρούχα κανονικά, κοστίζουν πλέον των 1.000 δολαρίων.

Οι πωλήσεις της H&M αυξήθηκαν 7% τον Σεπτέμβριο και 10% τον Οκτώβριο, λιγότερο από τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών για κάθε μήνα, καθώς ο καιρός ήταν ήπιος το Φθινόπωρο στην Ευρώπη. Η χρήση για την εταιρεία έκλεισε στις 30 Νοεμβρίου.

Οι μετοχές της, υποχώρησαν χθες 0,6%, φθάνοντας στις 260,5 κορώνες η μία στη Στοκχόλμη. Συνολικά πέρυσι, σημείωσαν άνοδο 16% έναντι ανόδου 17% των μετοχών της Inditex.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα