Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Οι Κινέζοι αγαπούν τα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, την τοπική κουζίνα, τον πολιτισμό της χώρας μας -γι’ αυτό άλλωστε μας επισκέπτονται ολοένα με μεγαλύτερη συχνότητα-, ενώ όταν ψωνίζουν εκφράζονται ως globe shoppers αγοράζοντας brands μεγάλων οίκων όπως Louis Vuitton, Prada αλλά και Folli Follie και αρέσκονται να κάνουν τις αγορές τους σε boutique και μεγάλα πολυκαταστήματα στο κέντρο της Αθήνας ή στα κοσμοπολίτικα νησιά, όπου παραθερίζουν.
Το να ξοδεύουν σημαντικό μέρος των ταξιδιωτικών budget τους σε ρούχα, κοσμήματα και αξεσουάρ, χαρακτηρίζει άλλωστε το προφίλ τους στη διεθνή ταξιδιωτική αγορά.
Στοιχεία της Global Blue, που δραστηριοποιείται 35 χρόνια στο globe shopping, έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς παγκοσμίως, δείχνουν ότι οι Κινέζοι στις top επιλογές τους σε ταξιδιωτικές αγορές τοποθετούν brands όπως Chanel, Louis Vuitton, Gucci, Dior, Hermes, Prada, Armani κ.ά. (κατάταξη με βάση έρευνα της Global Blue που ρώτησε Κινέζους τουρίστες στα τέλη του 2014 για το ποιες μάρκες αγόρασαν τον τελευταίο χρόνο).
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»