Τα 10 «κλειδιά» στρατηγικής των αλυσίδων σούπερ μάρκετ

ICAP: Οι προτεραιότητες του κλάδου μετά την πτώση του τζίρου κατά 3,7% σε ετήσια βάση την περίοδο 2010 - 2014
Τρίτη, 28 Απριλίου 2015 13:24
UPD:13:26
EUROKINISSI

Από την έντυπη έκδοση

Σε δέκα άξονες επικεντρώνονται οι στρατηγικές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες εσόδων του κλάδου, οι οποίες σε ετήσια βάση φθάνουν στο -3,7% για την τετραετία 2010-2014, όπως προκύπτει από έρευνα της ICAP Group.

Αναλυτικότερα, προκειμένου να θωρακιστεί ο τζίρος των περίπου 11 δισ. ευρώ του 2014 που κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο (cash & carry), στελέχη του κλάδου επισημαίνουν τις κυριότερες στρατηγικές κινήσεις που πρέπει να περιλαμβάνουν οι επιχειρησιακοί σχεδιασμοί, αρχής γενομένης της μείωσης του λειτουργικού κόστους.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα