Από την έντυπη έκδοση
Σε δέκα άξονες επικεντρώνονται οι στρατηγικές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες εσόδων του κλάδου, οι οποίες σε ετήσια βάση φθάνουν στο -3,7% για την τετραετία 2010-2014, όπως προκύπτει από έρευνα της ICAP Group.
Αναλυτικότερα, προκειμένου να θωρακιστεί ο τζίρος των περίπου 11 δισ. ευρώ του 2014 που κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο (cash & carry), στελέχη του κλάδου επισημαίνουν τις κυριότερες στρατηγικές κινήσεις που πρέπει να περιλαμβάνουν οι επιχειρησιακοί σχεδιασμοί, αρχής γενομένης της μείωσης του λειτουργικού κόστους.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»