Σε δέκα άξονες επικεντρώνονται οι στρατηγικές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες εσόδων του κλάδου, οι οποίες σε ετήσια βάση φθάνουν στο -3,7% για την τετραετία 2010-2014, όπως προκύπτει από έρευνα της ICAP Group.
Από την έντυπη έκδοση
Σε δέκα άξονες επικεντρώνονται οι στρατηγικές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες εσόδων του κλάδου, οι οποίες σε ετήσια βάση φθάνουν στο -3,7% για την τετραετία 2010-2014, όπως προκύπτει από έρευνα της ICAP Group.
Αναλυτικότερα, προκειμένου να θωρακιστεί ο τζίρος των περίπου 11 δισ. ευρώ του 2014 που κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο (cash & carry), στελέχη του κλάδου επισημαίνουν τις κυριότερες στρατηγικές κινήσεις που πρέπει να περιλαμβάνουν οι επιχειρησιακοί σχεδιασμοί, αρχής γενομένης της μείωσης του λειτουργικού κόστους.